Стерео жұптың проблемалары
Мақала машиналық аударма арқылы аударылды және жақсартылатын болады. Егер сіз қателікті байқасаңыз, қолдау қызметіне хабарлаңыз.
Алдында стерео жұп жасаңыз. келесі шарттардың орындалғанына көз жеткізіңіз:
Функцияны қолдайтын екі бірдей ақылды динамик қолданылады
Стерео жұпты яндекстен екі ақылды динамиктен жинауға болады. Олар бірдей модель болуы керек (дыбыстық сипаттамалары бірдей). Бұл функция қолдамайды:
- Duo Max Станциясы;
- серіктестердің құрылғылары.
Динамиктер бір есептік жазбаға байланған және бір бөлмеде орналасқан
Динамиктер модульмен немесе теледидармен бірге келмейді
Егер динамиктердің кез келгені құрылғылар тізімінде болмаса, оның бар-жоғын тексеріңіз тандем Модульмен немесе Алисамен бірге Яндекс ақылды теледидарымен. Олай болса, алдымен тандемді ажыратыңыз.
Динамиктер ортақ жергілікті желіге қосылған
Динамиктер бір маршрутизаторға немесе ортақ жергілікті желісі бар кез келген басқа желілік конфигурацияға қосылуы керек.
Маршрутизаторлардың жалпы жергілікті имен кеңістігі болуы маңызды. Егер динамиктер әр түрлі NAT конфигурациясы бар маршрутизаторларға қосылған болса (әр маршрутизатор өзінің имен кеңістігін жасайды), стерео жұп жұмыс істемейді.
Маршрутизатор дұрыс орнатылған
Маршрутизатордың келесі параметрлерін тексеріңіз:
- Multicast Қол Жетімді. Бұл параметр әдетте әдепкі бойынша қосылады және әр түрлі жиілікте болуы мүмкін динамиктерді біріктіру үшін қажет (мысалы, 2,4 және 5 ГГц).
- Клиенттерді оқшаулау опциясы өшірілген, бұл динамиктердің өзара деректерді жіберуіне жол бермейді.
Байланыс проблемалары жоқ
Жергілікті желінің сапасына ескірген маршрутизатор, нашар микробағдарлама, сондай-ақ динамиктен маршрутизаторға дейінгі жолдағы кедергілер (желіні блоктайтын элементтер) әсер етуі мүмкін. Желі сапасын Тегін Android немесе iOS қолданбалары арқылы тексеруге болады.
Егер стерео жұпты құру кезінде немесе ажыратқаннан кейін қате пайда болса — күте тұрыңыз. Процесс бес минутқа дейін немесе жаңартуды орнату қажет болғанда жарты сағатқа дейін созылуы мүмкін. Егер мәселе қалса, барлық шарттарды тексеріп, әрекетті қайталаңыз.
Егер мәселе шешілмесе, қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Zigbee™ — Connectivity standards Alliance сауда белгісі.