Белгісіз қате
Мақала машиналық аударма арқылы аударылды және жақсартылатын болады. Егер сіз қателікті байқасаңыз, қолдау қызметіне хабарлаңыз.
Егер Алиса белгісіз қате туралы хабарласа ("қате пайда болды. Кейінірек сұраңыз, өтінемін"), келесі әрекеттерді орындап көріңіз:
- Станцияны Қайта Іске Қосыңыз.
- Маршрутизаторды қайта іске қосыңыз: оны қуат көзінен ажыратыңыз, 10 секунд күтіңіз және розеткаға қайта қосыңыз.
- Параметрлерді қалпына келтіріңіз зауыттық бағандар.
Егер мәселе шешілмесе, қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Zigbee™ — Connectivity standards Alliance сауда белгісі.