Белгісіз қате

Мақала машиналық аударма арқылы аударылды және жақсартылатын болады. Егер сіз қателікті байқасаңыз, қолдау қызметіне хабарлаңыз.

Келесілер үшін өзекті:

Барлық Станция

Егер Алиса белгісіз қате туралы хабарласа ("қате пайда болды. Кейінірек сұраңыз, өтінемін"), келесі әрекеттерді орындап көріңіз:

  1. Станцияны Қайта Іске Қосыңыз.
  2. Маршрутизаторды қайта іске қосыңыз: оны қуат көзінен ажыратыңыз, 10 секунд күтіңіз және розеткаға қайта қосыңыз.
  3. Параметрлерді қалпына келтіріңіз зауыттық бағандар.

Егер мәселе шешілмесе, қолдау қызметіне хабарласыңыз.



Zigbee™ — Connectivity standards Alliance сауда белгісі.